+32 (0)14 41 69 26

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen op de webshop?

  • Om een bestelling te kunnen plaatsen maak je eerst een account aan via de registratiepagina. Het is mogelijk dat je al klant bij ons bent en dus al een account hebt. In dat geval kun je je via de inlogpagina aanmelden. 
  • Plaats de gewenste producten in de winkelwagen en ga door naar 'Bestelling afrekenen'. Kijk je gegevens goed na, vink de gewenste opties aan en ga door naar 'Winkelwagen'.
  • Kijk je winkelwagen goed na en doe indien nodig de correcte aanpassingen.
  • Rond de bestelling af. De webshop zal je al dan niet vragen om een betaling uit te voeren.
  • Bij problemen gelieve ons te contacteren. Wij helpen je graag verder.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Na ontvangst van je bestelling kan deze in de meeste gevallen nog gewijzigd worden. Dit doe je door ons, liefst zo snel mogelijk, te contacteren of door meteen te antwoorden op de orderbevestigingsmail. In geval van reeds betaalde orders zullen wij je contacteren in verband met de verrekening.

Van zodra jouw bestelling naar je verzonden is, kan deze niet meer gewijzigd worden. In dat geval dien je een retouraanvraag in te dienen als je de goederen ontvangen hebt.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is altijd mogelijk dat je van gedacht verandert en de bestelling zou willen annuleren. Dit is in de meeste gevallen mogelijk, indien je dit zo snel mogelijk meldt.

Indien de bestelling al naar je verzonden is, kan deze niet meer geannuleerd worden. In dat geval dien je een retouraanvraag in te dienen als je de goederen ontvangen hebt.

 

Kan ik een factuur van mijn bestelling bekomen?

Na uw bestelling krijg je, zowel particulier als zakelijk, bij verzending van de bestelling een officiële factuur in je mailbox. Het is dus zeker mogelijk dat je de factuur reeds ontvangen hebt terwijl de goederen nog niet zijn aangekomen. Bij vragen of opmerkingen gelieve ons te contacteren.

 

Ik heb besteld, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • Je hebt een foutief e-mailadres ingetypt.
    Gelieve ons te contacteren als we iets in je account moeten aanpassen.
  • De bevestigingsmail kan in je spam terechtgekomen zijn.
    Gelieve na te kijken in de spammap van je e-mailadres of de mail daar terechtgekomen is.
  • Je hebt niet alle stappen tijdens bestelproces afgerond.
    Het zou kunnen dat je je bestelling niet helemaal hebt afgerond tot de allerlaatste stap. Probeer het nog een keer te bestellen. Indien het niet zou werken of je hulp nodig hebt, mag je ons zeker contacteren!
  • Er is een technische storing op onze webshop.
    Het is uiteraard ook mogelijk dat het probleem bij ons ligt. Controleer zeker in je account of je bestelling vermeld staat in je betelhistoriek. Indien je bestelling daar niet vermeld is en je alle stappen hebt doorlopen, gelieve ons zeker te contacteren. Wij zoeken graag mee naar een oplossing!

 

Ik kan mijn bestelling niet plaatsen en/of ik krijg een foutmelding.

Hoewel we een zo vlot mogelijke bestelproces trachten na te streven, kan er altijd nog iets misgaan . Gelieve ons bij problemen te contacteren. Wij helpen je graag verder!