+32 (0)14 41 69 26

Klant worden

Hoe kan ik klant worden?

Je kunt klant worden door je te registreren op de registratiepagina

 

 

Kan ik zonder account een bestelling plaatsen?

Neen, je kunt op onze webshop niet direct bestellen en afrekenen. Je kunt een account aanmaken via de registratiepagina. Deze registratieaanvraag dient wel goedgekeurd worden en kan een tijdje in beslag nemen (binnen de 24u). Voor meer info mag je ons altijd contacteren.

 

 

Kan ik als zakelijke klant meteen inloggen?

Neen, als je in het registratieformulier aangeeft een zakelijke klant te zijn, moet je registratie worden goedgekeurd. Dit gebeurt sowieso binnen de 24u. Op deze manier kun je bij eerste inlog meteen bestellen aan jouw klantspecifieke nettoprijzen. R. Janssen en Zn dient te bepalen of je als zakelijke klant recht hebt op korting.

 

 

Ik heb mij geregistreerd maar heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

 

  • Je hebt een foutief e-mailadres ingetypt.

Gelieve ons te contacteren als we iets in je account moeten aanpassen.

 

  • De bevestigingsmail kan in je spam terechtgekomen zijn.

Gelieve na te kijken in de spammap van je e-mailadres of de mail daar terechtgekomen is.

 

  • Je hebt niet alle stappen tijdens bestelproces afgerond.

Het zou kunnen dat je je bestelling niet helemaal hebt afgerond tot de allerlaatste stap. Probeer het nog een keer te bestellen. Indien het niet zou werken of je hulp nodig hebt, mag je ons zeker contacteren!

 

  • Er is een technische storing op onze webshop.

Het is uiteraard ook mogelijk dat het probleem bij ons ligt. Controleer zeker in je account of je bestelling vermeld staat in je betelhistoriek. Indien je bestelling daar niet vermeld is en je alle stappen hebt doorlopen, gelieve ons zeker te contacteren. Wij zoeken graag mee naar een oplossing!

 

 

Heb je nog vragen of ondervind je problemen tijdens het registreren of inloggen?

Gelieve ons via onze contactpagina te contacteren of contact op te nemen met jouw vertegenwoordiger.